.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضاي دولت به معناي حقيقي كلمه كارگري مي‌كنند
وظيفه بسيار مهم ديگر، انتخاب نمايندگان اصلح و افرادي است كه به فكر مردم و دلسوز آنان باشند و براي همكاري و همدلي با دولت، قوه قضاييه و بخش‌هاي ديگر به منظور پيشرفت كشور و اجراي كارهاي بزرگ تلاش كنند.

آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به روي كار بودن دولت كار و تلاش خاطرنشان كردند: عناصر اصلي دولت دائما در تلاش و تحرك براي كارهاي با ارزش و پراهميت هستند و اعضاي دولت به معناي حقيقي كلمه كارگري مي‌كنند.
آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي روز چهارشنبه در ديدار كارگران نمونه و مسئولان وزارت كار و امور اجتماعي، ضمن تجليل از نقش كارگران در دستيابي كشور به عزت و استقلال و تاكيد بر لزوم تكريم واقعي كارگر، به در پيش بودن دور دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي و اهميت بسيار بالاي آن اشاره و تصريح كردند: ملت ايران همان‌گونه كه در دور اول انتخابات با هوشياري و حركت عظيم خود پاسخ قاطعي به جنجال‌ها و تبليغات دشمنان داد، در دور دوم انتخابات نيز با حضور پرانگيزه و انتخاب نمايندگان اصلح، بار ديگر ثابت خواهد كرد كه انگيزه ملت ايران تمام‌نشدني است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، رهبر انقلاب اسلامي، اصل حضور در انتخابات و نشان دادن انگيزه تمام‌نشدني ملت را خيلي مهم ارزيابي و تاكيد كردند: وظيفه بسيار مهم ديگر، انتخاب نمايندگان اصلح و افرادي است كه به فكر مردم و دلسوز آنان باشند و براي همكاري و همدلي با دولت، قوه قضاييه و بخش‌هاي ديگر به منظور پيشرفت كشور و اجراي كارهاي بزرگ تلاش كنند.

آيت‌الله خامنه‌اي با تاكيد بر اين‌كه پيشرفت كشور با اتحاد مسوولان و هم‌چنين همدلي مردم و مسوولان امكان‌پذير است خاطرنشان كردند: دشمنان همواره از كوچك‌ترين اختلاف برداشت و سليقه ميان مسوولان بهره‌برداري و خوشحالي مي‌كنند و با تبليغات گسترده سعي در جنجال‌سازي دارند.

ايشان افزودند: اين امر نشان‌دهنده اهميت اتحاد و همدلي در كشور است و همان گونه كه امام خميني(ره) بارها تاكيد مي‌كردند بايد در جهت اتحاد و همدلي حركت كرد و به هيچ وجه نبايد فضاي اختلاف، درگيري ، مچ‌گيري و ايراد‌گيري‌هاي بي‌اهميت وجود داشته باشد.

رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري هوشياري ملت ايران در مقاطع مختلف تاكيد كردند: به لطف خداوند ملت ايران ملتي با اتحاد و هوشيار و اين هوشياري ملت از بزرگ‌ترين نعمت‌هاي خداوند متعال است.

آيت‌الله خامنه‌اي استقلال را مساله اصلي كشور دانستند و افزودند: ملت ايران به بركت پيروزي انقلاب اسلامي به استقلال سياسي دست يافت و حفظ اين استقلال سياسي در گرو تحكيم پايه‌هاي اقتصادي كشور است كه اين مساله نيز به كار ، توليد ، شكوفايي كار و نوآوري در بخش‌هاي مختلف بستگي دارد.

ايشان با اشاره به تبليغات گسترده نظام استكباري امريكا و شبكه شيطاني صهيونيسم بر ضد ملت ايران خاطرنشان كردند: به دليل كار و تلاش و حركت رو به جلو كشور دشمنان در ميدان عمل از مقابله با ملت ايران نااميد شده‌اند و به همين دليل به لفاظي ، جنجال‌آفريني و اتهام‌زني روي آورده اند.

رهبر انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به روي كار بودن دولت كار و تلاش خاطرنشان كردند: عناصر اصلي دولت دائما در تلاش و تحرك براي كارهاي با ارزش و پراهميت هستند و اعضاي دولت به معناي حقيقي كلمه كارگري مي‌كنند.

آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به جايگاه و نقش كارگران در توسعه و توليد، و پيشرفت و استقلال كشور افزودند: يكي از وظايف مسوولان برطرف كردن مشكلات جامعه كارگر ي از جمله مساله اشتغال و رونق دادن به كارآفرينان و ايجاد زمينه براي بنگاه‌هاي كاري و توليدي است .

ايشان با تاكيد بر ديدگاه اسلام درباره كارآفرينان و بنگاه‌هاي كارآفرين خاطرنشان كردند: در نظام اسلامي ، ‌كارآفرين و بنگاه كارآفريني دو بازوي لازم و ضروري هستند كه دولت بايد با ايجاد يك خط عادلانه و ميانه، ‌زمينه همكاري صحيح ميان اين دو را بدون آن كه به حقوق يكديگر تعرض كنند، فراهم نمايد.

رهبر انقلاب اسلامي لزوم توجه بيش از پيش به وجدان كاري و درستكاري و همچنين نوآوري در مجموعه‌هاي توليدي را يادآور شدند و تاكيد كردند: تقدس كار و تكريم كارگر بايد در راس برنامه‌ها باشد.

آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تجلي وجدان ديني و ملي جامعه كارگري كشور در دوران انقلاب اسلامي و همچنين سال هاي دفاع مقدس، بر لزوم قدرشناسي ملت ايران از جامعه كارگري تاكيد كردند و افزودند: در منطق اسلام، كار، عمل صالح وعبادت است كه اين جايگاه و ارزش كارگر را در نظام اسلامي نشان مي‌دهد.

در آغاز اين ديدار كه همزمان با روز ملي كارآفريني و در آستانه روز جهاني كارگر برگزار شد، آقاي جهرمي وزير كار و امور اجتماعي ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين وزارتخانه گفت: تلاش براي رفع موانع توليد و سرمايه‌گذاري ، دفاع از حقوق جامعه كارگري و كارفرمايي با راهبرد تفاهم، ايجاد و توسعه بنگاه‌هاي اقتصادي، حمايت از نيروي كار، گسترش آموزشهاي فني و حرفه‌اي و كارآفريني ، گسترش بيمه بيكاري براي كارگران قراردادي و تلاش براي كاهش نرخ بيكاري از جمله اقدامات وزارت كار و امور اجتماعي بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.